Aktuální zprávy TJVM

Aktuální

28.7.2023 DEZA fotbalový kemp 2023 - 5. den

Tak a je to za námi, DEZA fotbalový kemp 2023 dnešním dnem skončil. Bohužel i dnes nám moc nepřálo počasí, ale i tak jsme mohli vyhlásit výsledky včerejší olympiády a předat zasloužené medaile. Po obědě následovala zábava na krytém bazénu a opět nechyběl závěrečný fotbálek. Na závěr jsme připravili pro naše rodiče občerstvení v podobě frgálů a čepované malinovky.  více

27.7.2023 DEZA fotbalový kemp 2023 - den 4.

Další den našeho fotbalového kempu se nám opět blíží pomalu ke konci a jdeme do finálového dne. Dnešek byl opět povedený. Naštěstí se počasí již umoudřilo a mohli jsme tak dneska zorganizovat dětskou olympiádu. Děti závodily v různých disciplínách zaměřených hlavně na rozvoj jejich pohybových a fotbalových dovedností.  Mohli jsme tak vidět překážkovou dráhu, trojskok, počet nožiček bez přestávky, přítahy nebo desku na čas. Po obědě následoval pro některé skupiny výlet po okolí. Někteří zvolili cyklovýlet, další objevují skanzen v Rožnove p. R. nebo se opékají špekáčky.  Skupina bílá a modrá si šla ještě zatrénovat a to pod dohledem trenérů z týmu SK Sigma Olomouc, kterým tímto mockrát děkujeme za návštěvu. Zítra nás čeká poslední den, ve kterém si vyhodnotíme dnešní olympiádu a zakončíme ho jak jinak než fotbalovým miniturnajem.  více

27.7.2023 Představujeme: Jiří Dragon - navrátilec z klubu FK Frýdek-Místek

Jirka Dragon je našim navrátilcem z klubu FK Frýdek-Místek a aktuálně druhým brankářem A týmu. A ani na něj jsme v rámci představení nemohli zapomenout: více

26.7.2023 DEZA fotbalový kemp 2023 - 3. den

Dnešním dnem jsme překročili pomyslnou polovinu našeho kempu a i nepřízeň počasí nás nezastavila v našem programu. Hned ráno si děti vyzkoušely, jak vypadá typický anglický trénink, jelikož již začalo mírně poprchat. To nás ale nezastavilo a trénink pod vedením ligového trenéra z klubu FC Baník Ostrava si všichni náramně užili. Tímto posíláme velké poděkování do Ostravy. Následoval chutný oběd, a co by to byl za kemp, kdyby se aspoň jeden den nepodávaly buchtičky se šodó. Odpolední program však musel být upraven, místo plánované sportovní olympiády proběhla přednáška o zdravé stravě, kvalitě spánku a o rizicích spojená s nadměrným užíváním mobilního telefonu. Samozřejmě zábavnou formou, tak aby to děti co nejlépe pochopily. Následně jsme opět využili nabídku krytého bazénu nebo někteří navštívili klub deskových her Vrtule. Zítra se má již počasí mírně umoudřit a to přesně v ten správný okamžik, jelikož je zítra v plánu výlet po okolí.  více

26.7.2023 Představujeme: Daniel Kulhánek, další posila našeho A týmu

Daniel Kulhánek, další posila našeho A týmu již pravidleně trénuje a zapojuje se do přátelských zápasů. A jak bývá dobrým zvykem, hráče si představime v krátkem rozhovoru: více

25.7.2023 DEZA fotbalový kemp 2023 - den 2.

Další den fotbalového kempu je pomalu za námi a dnes nás čekala opět velká porce fotbalové zábavy a tréninků. Dnešní dopoledne za námi přijel trenér z ligového týmu MFK Karviná, kterému tímto mockrát děkujeme. Děti si mohly vyzkoušet hru jedna na jedna nebo trénovali techniku převzetí míče do otevřeného postavení. Po chutném obědě následovaly další fotbalové tréninky, které některé skupiny i přes nepřízeň počasí kvalitně absolvovali s mottem "fotbalista není z cukru". Dnešní den se zakončil návštěvou krytého bazénu. Zítřek nás čeká hodně podobný, výhled počasí sice nevěstí letní teploty, ale věříme, že ten hlavní déšť je už za námi.   více

24.7.2023 DEZA fotbalový kemp 2023 - 1. den

Více než 100 dětí si našlo cestu tento týden na letní stadion ve Valašském Meziříčí na náš fotbalový kemp. Děti jsou rozděleny do celkem šesti skupin podle barev: více

23.7.2023 Přátelské utkání: SK Baťov - TJ Valašské Meziříčí 1:3 (1:0)

Další kvalitní konfrontace našeho A týmu v rámci letní přípravy dopadla lépe pro náš tým.  více

16.7.2023 Přátelské utkání: SK Hranice - TJ Valašské Meziříčí 4:0 (1:0) - kopie

V krásném sportovním areálu na Lhotce nad Bečvou sehrál náš A tým další přátelský zápas a to tentokrát proti třetiligovým SK Hranicím. Naši tým, který byl značně oslaben z důvodu různých absencí s Hranicemi dlouho držel krok, ale v samém závěru Hranicepotvrdili roli favorita a jednoznačně vyhráli. Zápas nám opět ukázal co je potřeba zlepšít a spoustu hráču přivedl k zamyšlení na co je potřeba se zaměřit.  více

14.7.2023 Pozvánka na fotbal: SK Hranice - TJ Valašské Meziříčí - přátelské utkání