Aktuální zprávy TJVM

Aktuální

29.7.2022 DEZA fotbalový kemp - den 5.

Poslední den našeho kempu byl vyloženě hravým. Dopoledne si kluci i holky vyzkoušeli nabité fotbalové dovednosti v celé řadě miniturnajů, aby odpoledne mohli poměřit své síly při dětské olympiádě. Následovalo slavnostní zakončení a předání účastnických diplomů. Pro rodiče jsme poté připravili drobné pohoštění, opékali se chutné špekáčky a byla i možnost točeného nápoje.  více

29.7.2022 Pozvánka na fotbal: FC Vsetín - TJ Valašské Meziříčí; předkolo MOL CUPu 30. 7. 2022 v 10:00 - kopie

Valašské fotbalové derby je tady! Díky přesunu našeho týmu do divizní skupiny F se jedná o jedinou příležitost, kdy si oba valašské divizní celky mohou poměřit své síly v mistrovském utkání. A že jde o hodně, jediná naše možnost, jak se dostat do pohárové Evropy.  více

28.7.2022 DEZA fotbalový kemp - den 4.

Čtvrtý den kempu je již tradičně odpočinkovým dnem. Po náročném týdnu je potřeba trochu zvolnit a užít si i jiných letních radovánek. Dopoledne se děti ještě věnovaly zdokonalováním práce s míčem na svých tréninkových jednotkách, ale odpoledne to bylo již v jiném duchu. Skupina červených a zelených zvolila svým odpoledním programem cyklovýlet. Protáhnout nohy v sedle a podívat se za krásami Valašska. Podobně to zvolila i skupina ukrajinských dětí a skupina žlutá. Ti využili autobus aby se podívali na to asi nejikoničtější místo Beskyd - Pustevny a Radhošť. Skupina modrá a bílá poté zvolila pěší výlet po okolí Valašského Meziříčí, navštívila místní zoo na Štěpánově a lehký výšlap zakončila osvěžující zmrzlinou. Je ještě čeká kvalitní regenerace na koupališti nebo krytém bazénu.  více

27.7.2022 DEZA fotbalový kemp - den 3.

Dnešní den čekala naše hráče opět pořádná porce fotbalové průpravy. K tomu nám dnes pomohli svým náhledovým tréninkem trenéři z klubu FC Baník Ostrava, kterým tímto velmi děkujeme. Dopolední tréninky se zaměřovaly zejména na techniku vedení míče a soubojová cvičení. Dopoledne přišli pozdravit a podpořit účastníky kempu i zástupci města Valašského Meziříčí a nechybělo ani natáčení hrátké reportáže s našimi nejmenšími fotbalovými hvězdami. Po chutném obědě následovala chvilka odpočinku a další porce tréninků nebo zasloužená regenerace na místním koupališti. Naši nejstarší si poté zajeli do slovenského Púchova na přátelský zápas mladších žáků, kde vyzvalli stejné staré hráče týmu MŠK Púchov.  více

26.7.2022 DEZA fotbalový kemp - den 2.

Dnešní den se nesl ve znamení příjemné změny počasí, kdy po tropickém pondělí přišel dlouho očekávaný dešť. Dopoledne nás navštívil trenér z týmu MFK Karviná, který společně s našemi mladšími hráči, piloval techniku převzetí míče. Počásí drželo přesně do konce dopoledních tréninkových jednotek, kdy poté začalo vydatně pršet. To nám ale nevadilo, jelikož následoval chutný oběd. Chvilkový dešť využila aktivně naše skupinka ukrajinských dětí, která nám křídami krásně zkrášlila hlavní tribunu. Odpoledne poté následovaly pro všechny další tréninky a zasloužená relaxace na krýtém bazéně.  více

25.7.2022 DEZA fotbalový kemp - den 1.

Celý týden na letním stadionu bude ve znamení dětské radosti a fotbalu. Ve spolupráci s městem Valašské Meziříčí jsme rozšířili nabídku i pro ukrajinské děti, které také v hojném počtu náš kemp využívájí. Celkem je na stadionu 101 dětí rozdělených do 6 výkonostních skupin. Část dětských návštěvníků má kemp i pobytový, kdy využívají perfektní zázemí na penzionu Valmez. více

25.7.2022 Představujeme: další navrátilec do dresu TJ Valašské Meziříčí - Daniel Němec

Ahoj Danieli, mohl by ses našim fanouškům krátce představit? více

25.7.2022 Přátelské utkání: SK Beskyd Frenštát p.R. - TJ Valašské Meziříčí 2:5 (1:1)

Střelci: David Smilek, Viktor Žilinský, Lukáš Křenek, Pavel Macíček, Daniel Sovák více

19.7.2022 Představujeme: Daniel Sovák - další návrat z klubu FC Fastav Zlín

Ahoj Dane, mohl by ses našim fanouškům krátce představit? více

16.7.2022 PU: TJ Tatran Jakubčovice n. O. - TJ Valašské Meziříčí 2:5 (0:3)

V krásné sobotní dopoledne zajížděli naši hráči do nedalekých Jakubčovic nad Odrou, kde vyzvali místní TJ Tatran, který hraje krajský přebor. Již od úvodní minuty dávali hosté najevo své fotbalové přednosti a dovednosti. Rychlým a důrazným pojetím hry nepoušteli domácí do kombinace. Již v úvodu se prosadil Jindřich Vrána, který využil důrazu svého bratra Jonáše a uklidil míč do branky domácích. Neuplynulo ani pět minut aby se k míči nedostala naše nová posila, Radim Pobořil, který svou pohotovou střelou přesně k tyči navýšil skóre na 0:2. V zápětí se o své slovo přihlásil opět Jindřih Vrána a zvýšil již na 0:3. I domácí však zahrozili, o čemž napovídá i dvakrát nastřelé břevno naši brankové konstrukce. Do poločasu však skóre zůstalo bezezměny 0:3. více